10 November 2011

i'm bacck!!!!

Assalamualaikum.....x jwb dosa,klu jwb trimas la... :P

hye2! lame dh aku x update blog aku nie kn??see??blog aku pn still "kuno" lgi... :D now aku jrang ckit nk on9 seebaaaaabbbb.....pc aku ade problem tp still dpt on ler...juz problem die nk on9 jer...tp hri tu kkk aku dh ator2 ckit.... skrg pn aku tgh pnjm my ayah pnya lappy...nsib baek la hti die baek nk tgglkn lappy die dgn aku kt cnie...klu x, trpkse la aku on9 pkai hp jer...kesian kn???? ngga muka kesian lok :( haha...haa! aku x tau ape aku nk buat kt blog aku nie....aku mntk tlg sis kesygn aku yg buat...huahuahua...dasar pemalas lu ku tok! hahaha....laz aku update blog bln 7 lpas...now dh bln 11...wawawa!! x terase kn??x lame lg nk hbz sklh...bkn x lame,mmg esok pn kn laz sklh...
oh ya,tdi my mak pegi sklh sbb ade sesi brjmpa pengetua n hri prmuafakatan...oh god! byk nye homeworks menanti beb! x pe la,bab kata pngetua tdi,klu nk brjya kite kena usaha....kn3??alhamdulillah...exam aku hari 2 juz 1 jer yg failed....klu aku x ckp pn korang msti dh agk ape yg failed tu.. :D ape lgi,sbjct yg x "berapa" nk d mnat stdnt la... ADDITIONAL MATHEMATICS...hahaha...
life aku skrg???life aku skrg ok jer....juz ade problem SIKIT jer.....n smakin hepy dgn kehadiran AMF...aw!haha...aku x nk story psal tu lbh2...:O
semalam kelab KKQ n bhsa arab sklh ade buat prtndngn FUTSAL yo! wawa! tp syg,klz kmi klh dgn junior kmi do! 1-0...its ok,dlm prtndgn ade yg klh ade yg mnang kn??yg pnting enjoy msti ada!

aku rase smpai c nie je la aku nk chit chat...insyaallah laen kli aku post lgi...
oh! before 2 aku nk mnta maaf dgn kwn aku...aku tau aku byk slh kt kau...n aku reply msg kau kt cnie je la...yg kau bca tu post dlu2,aku dh lupa kn la...n kau pn tau kn aku nie jnis yg TAK suka n BUKAN jenis org yg brani ckp dpn2 tkut korang skit hti....klu kau x suke pn prngai aku tu,kau kena terima sbb mmg smulajd ny prngai aku mcm 2...n aku mmg nk mnta maaf sgt2....n congrats sbb kau slh seorg pljr cemerlang n sorry sbb x beri kau chance maen semalam...n aku nk ckp satu bnda lgi,aku mseh kcik aty sbb jam aku putus sbb trkena tgn kau hari 2 kau x mnta maaf pn kau x ambil pduli pn...tu la aku lgi kcil hti n sdih...x pe la,slh aku jgk sbb maen pkai jam kn... byk lgi jam yg lbh cntek aku blh bli wktu cuti nie nnti... :) so sorry again....  :'( mcm mane pn kite ttp kwn smpai bila2 n aku syg kwn2 aku trmasok kau.... PEACE yo!

assalamualaikum...bye u oll!! peace no war! :P

No comments:

Post a Comment